Ajattelin kuvata kaikki kenkäni teille eilen,mutten jaksanut enää illalla laittaa niitä nettiin..Nyt ajattelin että on hyvä aika tuoda ne tänne teidän katseltaviksenne kun olen taas yksin kotona eikä Isäntä kyttää selän takana..
1493993.jpg
Tässä on eniten käyttämäni kengät,vaaleanpunaiset karva-aamutossut.Sain ne parhaalta ystävältäni pari vuotta sitten jouluna lahjaksi.Ne on ihanat!!Niissä alkaa olla pohjissa reikiäkin kohta mutten raaski heittää niitä pois,ne on niin turvalliset laittaa jalkaan aina kun tulee töistä kotiin tai muuten raskaan päivän päälle:pistää lökärit jalkaan ja sujauttaa jalat lämpöisiin karvatöppösiin.

1494006.jpg
Tässä on toiseksi eniten käyttämäni kengät sillä nää on aina jalassa duunissa ja melkeenpä joka paikassa.Tennarit jalassa on hyvä lähteä minne vaan.Kyllä,ihan minne vaan! :D Vähä ne on kökköset(yritin kyllä putsata) mutta onpa ne olleet ahkerassa käytössäkin :) Ostin nää joku vuosi sitte vissiin itiksestä,maksoi joku 50e.Olivat alennuksessa.Olin aijemmin ajatellu ettei super staarit sovi mun jalkaan,että mun jalka alkaa näyttää kanootilta.Hyvinpä noi sopi,kengän lesti pitäisi olla vähän leveämpi mun jalalle mutta niistä meni muoto käytössä joten asia hoidettu. :D
Mä käytän tennareita yleensä ottaen koko talvenki,samoja tennareita.En pysty käyttämään kenkiä joissa on edes pieni korko jos on vähäänkään liukasta,pelkään nilkkojeni puolesta.

1494014.jpg
Saakohan tästä tarpeeksi selvää..?Valot oli heikot eikä kameran salamakaan paljoo näköjään auttanu..No anyway,tässä on mun mustat mokkasaappaat joissa on melkein kymmenen sentin ihana korko(joissa tekee mieli huutaa tunnin kävelyn jälkeen). Sain nämä synttärilahjaksi eräältä tärkeältä ihmiseltä,maksoivat jotain 60e.Ainoat saappaat jotka omistan,mutta sitäkin upeammat.En kovinkaan usein käytä näitä,en raaski(Nehän KULUU!!) ja toiseksi kun ei niillä voi tosiaan kävellä koko päivää,alkaa tehdä kipeää.

1494022.jpg
Nämä kengät oli mun jalassa kun valmistuin parturikampaajaksi keväällä '07.Ostin nämä prismasta ihan häthätää,kun en paremman näkösiä löytäny kohtuuhinnalla.Kotona totesin että nää sopii mun jalkaan oikein hyvin ja ovat mukavat.Oliskohan ne maksanu jonku 20e..?Eivät olleet ainakaan sitä kalliimmat.

1494027.jpg
Nääkin on löytyneet joko anttilasta tai prismasta..Hummelin nahkaiset..en tiedä mikä niiden oikea nimi on mutta läpsyttimet.Tennarin kaltaiset.Ainoa niissä on että niistä tulee aina rakot jalkaan ja sukat jalassa ne liukuu pois jalasta..Grrr...Täytyy koittaa kehittää jotain tänä kesänä niihin.Onko kellään vinkkejä tähän?Kuinka saan ne venymään pitämättä niitä jalassa?

1494038.jpg
                                    1494043.jpg
Esittelen,mun puukengät.Haaveilin tälläsistä piiiitkään,kunnes löysin Aleksilta tälläset,hintaa oliskohan ollut 30e?Ostin viime kesänä Itiksestä,olivat yksi kesän parhaista ostoksista!Miltä näyttää? I luuuv 'em!

1494103.jpg
Tässä on mun eilinen asuni..Kiva että noi liivit näkyy nopin hyvin (darn!!)..Kuva onnistui muuten hyvin ja meikkiäkin oli naamassa joten ei tarvinnut suhertaa mitn turhaa naaman päälle.. :) Onhan tää jo nähty mutta olipahan silti taas tuo ihana paita päällä..Hopeinen koru on Isännän,se eränä iltana laittoi sen mun kaulaani(siinä on hopeinen laatta jossa lukee Isännän nimi) ja halusi kaikkien tietävän että mä olen sen. <3 Rakastan!