Sain jostain jonkun hitonmoisen energialatauksen ja rupesin tekemään sataa asiaa yhtä aikaa.Otin pyykit pois narulta,siivoilin pari muuttolaatikkoa pois tosta pyörimästä ja tein siskonlikalle synttärikortin inspiroituneena IA:n blogipiirroksista.Kiitos Ia. :) Olisin tehnyt paljon enemänkin mutta Isäntä paineli nukkumaan ja nyt mä olen yksin valveilla yössä.Huomenna on taas vapaata joten otin kuvia ja ajattelin että jos saisin niitä tänne teidän iloksenne laitettua.Frendit pyörii taustalla..Kai sitä pitäisi mennä kohta nukkumaan.Sitä ennen kysyn,

1431257.jpg

Kuka teistä uskoo Unisieppareihin?
Minä omistan tuollaisen unisiepparin,se on uniikki ja ainoastaan mulle suunniteltu.Sain sen Syrralta lahjaksi yhtenä jouluna(systeri on siis myös tehnyt sen) ja se oli ihana!Nyt se tosin on lainassa naapurissa kun siellä on viimeiset kolme viikkoa nähty kamalia painajaisia.Ne ei kuulemma ole enää kamalia unia,nyt ne on vaan outoja unia :) Kai sekin on positiivinen vaikutus.Jos siis joku ei tiedä,unisiepparin tarkoitus on siinä että tuo keskellä oleva verkko sieppaa pahat unet ja päästää hyvät läpi.Siksi myöskin siepparin pitäisi olla ikkunalla..Mulle se toimii,entäs teille?