Nonih,sain kuvaa otettua kun tuo toinen läks matkoihinsa..Elikkäs laitan tähän tulevan kesän hittituotteet esille :D ..Saa nähdä vieläkö mulla on pokeria käyttää niitä sillon...Alkaa tää mässäily käydä hermoille mutten saa sitä vielä kuriin..Vaan enpä ole vetänyt ainoastaan sipsejä.Söin minä viinirypäleitäkin :)
1303247.jpg
Kuono oli pakko piilottaa,on se sen verran kuvottava ilman meikkiä.Eikä tänään ollut sellainen päivä että olis jaksanu meikata.Tuo on siis toinen kahdesta ensimmäisestä mekosta jotka omistan.Mulla ei ole koskaan ennen ollut mekkoa.Apua,mä olenki tyttö!Kuosi on kiva,en vaan ole varma onko se tehty ihan mua varten mutta ehkä mun silmä vielä tottuu siihen.

1303271.jpg
Tässä on toinen mekko - tai tunika,näkyy vähä huonosti..Kuitti väittää että tää on tunika mutta mä luulen että siitä tulee mekko :D Liian pitkä tunikaksi. Kuosi on ihan kiva,geometrinen(vaikkei se kuvassa näykään) ja laukku sopii mun mielestä kivasti yhteen sen kanssa.Mitäs sanotte?

1303294.jpg
Tämä oli ihana yllätys.En netistä tilatessani jotenki tajunnut että tää on näin "itämainen" mekko,mutta tämä oli paras ostos näistä!Se on venyvää pehmeää kangasta,siinä on kivat leveät lyhyet hihat ja vyö joka sidotaan taakse ja saa vyötärön näyttämään vähä(!) pienemmältä. :) Hintoja en just nyt näille mekoille muista mutta alla kympin oli jokainen(kuitin pakkasin jo jonneki laatikkoon).Korusta en ikävä kyllä jaksanut alkaa kuvaa ottamaan joten jääköön myöhemmäksi.Kyllä,olen tietoinen laiskuudestani,ei kiinnosta.On vapaapäivä.Ja eilen oli eka vapaa lauantai kuuteen viikkoon!Kyllä mä nautin.Vaikka silti jouduin nousemaan kahdeksalta ku kaveri tuli meille laitattaa tukkansa isoäitinsä synttäreitä varten.Enkä saa enää tuollaisen jälkeen unta.Mutta nautin silti että oli pitkästä aikaa "pitkä viikonloppu."
Käytiin myös eilen lainaamassa Rush hour 3 (kävin kyllä kattoo sen leffassa syrran kanssa,mutta ei se mitn,Isäntä ei ollu nähny sitä) ja Saw 4.Rush Hour katottiin eilen,oli sika hyvä!Saw jätettiin tälle päivälle ja seki oli ihan hyvä.Ällö mutta hyvä.Suosittelen. :) Nyt hyvää yötä,menen selaamaan uudet lehteni tuonne sängyn puolelle..