Olen yksin kotona,vapaapäivä luojan kiitos.Mä haluisin niin lähtee johonki kirtelee ja tekee löytöjä mutta ku tosiaan auto on lähtenyt isännän mukana töihin ja vasta illemmalla se tuloo takasin ja sit mennään käymään maalikaupassa ainaski :) Löysin suositulta videosivustolta erinnäisiä juttuja sinkkuelämistä ja sain katsottua myös siellä sen ainoan jakson joka multa on AINA jäänyt katsomatta!!
Ah elämää,nyt sekään ei enää vaivaa mua! :D Olen tehnyt päivän hyvän työn.. ;)
Pitäisi aloittaa taas maalaamaan tuota kesken jäänyttä taulua joka seuraavaan kämppään löytää tiensä.Ei vaan nyt löydy inspiraatiota,mutten hyvä.Ja tarviin myös pienemmän pensselin,ei siitä muuten tuu mitn.

*   *   *   *   *

E D I T !

Illemmalla päästiin käymään kaupoilla ja löydettiin TÄYDELLINEN maali keittiöön (se näyttää nyt ihan espanjalaiselta keittiöltä..en voi lakata hehkuttamasta tota. :D),makkarista en ole vielä varma kun sitä ei voida maalata sen pirun kuivaajan takia joka siellä mököttää..Löysin myöskin melkein täydelliset gangsteri-kengät seppälästä (ja kyllä,laittaisin kuvaa mutta rakas kännykkäni ei toimi vieläkään joten en saa kuvaa siitä koneelle..RRRkle!) joissa on siis vain se vika että puolet niistä kuuluisi olla valkoiset.Mutta eipä mittään,kyllä ne mulle kelpaa,upeat ovat :P Ja löysin minä laukunkin,unelmieni sinapinkeltaisen jossa on mooonen monta taskua (joihin on tarkoitus baari-illan aikana hukata kaikki mahdollinen tärkeä omaisuus..)