1229475.jpg

Iltaa arvoisat lukijat!
Katsoin taas pitkästä aikaa Sinkkuelämiä dvd:ltä ja kuolasin uudelleen Carrien upeita asuja, joillaisia ei meikäläisen mielikuvituksella pistettäisi kasaan vaikka purisin hampaat yhteen ja potkisin lattiaa rähmälläni..Rakastan(!!) mm.tota asua tossa kannessa,toi paita on ihan MIELETÖN (who agrees with me?) ja se sopii ton aivan upean hameen kanssa yksiin niin pahasti että itkettää.Tämä on yksi mun suosikkiasuista koko sarjan aikana,toinen ultimate favourite on se upea valkoinen takki jossa on "meritähden" kuvia..Ventaas,mä kaivan kuvan jostain...

1243493.jpg
Kuka nyt ei haluaisi tota mieletöntä takkia!Joku tossa vetoo,samoin tuo hame on kaunis..Kyllä pistäisin päälleni :) Olin silloin ku sarja tuli ihan ekan kerran,olin ihan hooked.Alkuun vierastin ajatusta mutta kun pääsin jyvälle,ei kukaan OIKEASTI saanu enää puhuakaan ku sinkkuelämät tuli.Mä valtasin parhaan sohvan ja katsoin sinkkuelämiä.Okei,kotona asia ei khyl menny ihan näin,silloisen kundikaverin kotona kyllä :D Mutta seki johtu siitä ett se oli ainoa teevee-sarja jota tosiaan seurasin,mikään muu ei kiinnostanu :) Sittemmin tutustuin paremmin frendeihin ja nyt ne kaikki(joka ikinen jakso <3) löytyvät mun kirjahyllystäni.Niihinkään ei ikinä kyllästy..
Ainiin,jos jota kuta häiritsee,mitä LV-kenkiä tarkoitan tossa tahtoo-laatikossani,voin avustaa sen verran että laitan netistä löytämäni kuvan.Kengät ovat hiukan väärän väriset mutta kyllä tajuatte idean..

1243498.jpg
Näiden pitäisi olla ihan verenpunaiset(nyt ne on vähä tyttelimäiset)ni ne olis just se minkä takia mä päiväunissani itken verta. *nyyh* Tietääkö joku onko näille kengille joku ihan oma nimike?
Hey,guess what?Mä löysin kuvan sinisistäki päiväunista :P

1243500.jpg

Nämä on Upeat!
Juu,kerro vaan rohkeasti,ettet pidä niistä :D