Tänään taas väsyttävä päivä töissä mutta niille joilla on vieroitusoireita laitan tässä kuvan kampauksesta jonka hassasin kasaan hyvin nopeasti halloweenina.Yllättävän hyvännäköinen siitä tuli siihen nähden että mulla meni aikaa sen tekoon joku 20min(normaali aika tunnista kahteen :D).Tähän kampaukseen käytin sitä isoa korua ja mun mielestä se sopi ihan totaallisen hyvin..

1291332.jpg
Tälläinen sähellys.Mutta olen minä huonompiakin tehnyt *henkselien paukutus* eikä omakehu haise yhtään xD

1291344.jpg
Tiedän,on huonosti muokattu mutta olen vielä vähän amatööri näissä hommissa.Forgive me!
Jos jotakuta kiinnostaa,tuo tehtiin ilman pohjatyötä (luojan kiitos,syrralla on luonnontaipuisa tukka) ja siihen meni noin 56,4 pinniä sekä puoli purkkia Osis Freeze-lakkaa sekä pullo Sparkler-kiiltolakkaa. :D

Ahaa,meinasin unohtaa!Vihdoinkin sain kahden ja puolen sentin tyvikasvuni pois kun Isäntä vihdoin värjäsi mun tukkani..Kiitos kulta!On ihanaa kun tukka on taas MUSTA.Kaikin puolin.Harkitsin kyllä jotain muutakin väriä vaihteeksi mutta olen joka kerta yhtä iloinen kun tyvikasvu on poissa. :P On mulla pienet ilot.. :)

Hmm..Jos joku asia jäi askarruttamaan niin minä vastaan mielelläni.