Kamera,kuvaus...Mitä hittoa?!

Meillä oli miehen kanssa tänään molemmilla vapaata ja päätettiin(minä päätin) lähteä shoppailemaan. Löysin taas kaikkea,yhden hupparin ja parit hiuskorut henkkamaukalta,Pulp fictionin soundtrackin anttilasta ja sitten kun käytiin ruokakaupassa,vilkaisin vaan mp3-soittimia ja satuin näkemään että creativen soitin maksoi 40€ ja olihan se pakko ostaa.Samaan vahinkoon löytyi myös Olympuksen digikamera 99€ ja pakko se oli ottaa kun kerta niin halvalla sai..Puhuttiin miekkosen kanssa että myöhemmin sitten hankitaan se parempi kamera..Tuo on nyt alkuun ainakin ihan hyvä,meidän tarpeisiin.
Sitten katsottiin 2gigan muistikortti ja ostettiin se ja koska minä en noista tajua ni ostettiin sitten vääränlainen prkl.Kotona avasin paketin ja sovitin korttia kameraan,no eihän se sinne mahtunu..Sitte kattelin tarkemmin ni kortin piti olla XD,ei SD niinku se mikä mulla oli.Grr..Toivottavasti ne vaihtaa sen vaikka avasin paketin ja kaikki.. :(

Että valitettavasti menee vielä noin pari päivää ennenku saan uutta kuvaa tänne.

E D I T . . .

Hahaa!!Kameraan mahtuu peräti hurjat 3 kuvaa joten sain minä kuvia siitä koneelle just sen verran että saan päivitettyä blogin :) Elikkäs tässä olis uusista popoista ja laukusta..
1275228.jpg
Tässä on siis neljän (4€!) euron laukku jonka vahingossa löysin seppälästä ja oli just sen värinen ku olen himoinnut jo pitkään. :P Ja mallikin on sopiva (en vielä omistanut tuollaista laukkua jossa on ulkopuolellaki niin pirusti taskuja) ja hihnat hyvän pituiset.Perfect! <3

1275238.jpg
Ah,mun melkein-gangsteri-kengät :D Nämä on ihanat jalassa ja kaikin puolin mukavat.Ja maksoivat hurjat 29.90€.Ei mun mielestäni paha hinta,pidän niistä kyllä sen verran :P

1275247.jpg
Ja sitten vielä nämä hiuskorut H&M:stä tänään.Molemmat maksoi yhteensä 1,90€,sillä olivat puoleen hintaan(nannaa mun korville :D)..Ja nuita punasia sydämmiäki on kahdet mutta toiset ovat tällä hetkellä mun päässä eivätkä kerinneet kuvaan :)

No nih,nyt on puhdas omatunto ja hyvä mieli kun sai tänne teidän iloksi vähän kuvaakin..

Now Playing : Son of a Preacher Man - Dusty Springfield