No niih,nyt sain aikaiseksi laittaa vähän kuvaa tänne taas.On vähän laiskottanut ja on ollut vieraita joten en ole niin panostanut tähän blogittamiseen.Yritän hyvittää tekoni jatkossa. :) Älkää vaan uskoko mitä mä puhun,mun nimittäin piti hankkia kuntosalikorttikin uuden vuoden lupauksessani mutta enpä ole saanut aikaiseksi sitäkään vielä.

1365517.jpg
Tämä ihana toppi oli kirpputorilöytö viime viikolta ja maksoi kokonaista euron(1€!!).Oli pakko napata se messiin,se on nimittäin erinomaisessa kunnossa eikä mulla vielä tollaista raitatoppia ollutkaan.Haluaisin oikeesti sellaisen trikookankaisen(samaa raitakuosia) paitulin jossa olisi 3/4 hihat vai miten se nyt kirjoitetaan oikein..Sellaisen "ranskatar"-paidan :) Tuo tietysti ole ole kovin imarteleva tuo raita ku se tekee mut sen näköiseksi että tarvitsisin jonkun kulkemaan edelläni "ylileveä kuljetus"-kyltti kädessään. :) Mutta silti pidän mokomasta mustavalko raidasta ihan kauhiasti.

1365526.jpg
Nämä paidat(ja iso kassillinen muita vaatteita,joista en kerinnyt ottaa kuvia)ovat ystävältäni,jolle annoin vastalahjaksi kassillisen lautasia ja myöhemmin annan vielä tuon meidän eteisen lampun jahka taas nähdään... :) Tuo huppari on on ollut kovassa käytössä ja tuohon paitaan ihastuin,mutten ole vielä kerinnyt käyttää sitä :) Mulla ei ollut vielä vihreää hupparia mutta nyt on sekin..Ja tuo on mukava päällä :) Kiitos hanipöö :) Jos ei siis kukaan vielä tiennyt niin mä olen kova tyttö käyttämään huppareita!Isoja,löysiä huppareita!Paljon mulle heti kiitos! <3
Jeps,naisten pväkin oli ja meni.Omalta mieheltäni en saanut kukkia enkä muutakaan,mutta työpaikallani eräs asiakas antoi mulle kymmenen punaista ruusua ja se oli niin suloista ettei mitn rajaa.Siitä on aikaa kun olen saanut kukkia keneltäkään.
Kuinka moni teistä sai kukkia omalta ukoltaan naisten päivänä?